Jdi na obsah Jdi na menu
 


Renault Clio GOLD Look (18.08.2006)

Renault Clio GOLD LookČESKÝ TUNING – Renault Clio se vedle úchvatného modelu Williams nestává příliš často objektem tunerů. Přesto se občas najdou kousky, které se pyšní pohledným designem a zajímavým zpracováním. Renault Clio, které si představíme dnes upravoval Michal Kafka z Jihlavy. Nyní ho ovšem vlastní nový majitel Míra Kužel, který nám také svůj vůz přivezl ukázat.

Objektem tuningu se zde stal Renault Clio z roku 1999 s benzínovým agregátem o obsahu 1,2 litru. Motorový tuning zde zastupuje pouze otevřené sání. S dalšími úpravami motoru ani není počítáno, takže toto Clio je defakto vozem, který se dočkal nového kabátku, a který mu ovšem sedí nadmíru přesně.

Aerodynamický kit tvoří přední spojler, boční prahy a zadní spojler od firmy Lester. Zrcátka jsou ve stylu M3 a na předních blatnících našly své uplatnění čiré blinkry. „Za tu dobu, co s Cliem jezdím jsem vyměnil přední světla za čirá světla angel eyes xenony od firmy ABM,“ prozdradil Míra.

V předním spojleru bylo ponecháno místo na tažné očko a kompaktně vypadají i vestavěné mlhovky. Na přední kapotě se usídlily chromové kryty ostřikovačů předních skel. Ponechán zde byl pouze jeden stěrač.

Zadní spojler doplňuje sportovní koncovka výfuku o průměru 80mm. Litá kola Momo X1 mají velikost patnáct palců a jsou obuta v pneumatikách Fulda o rozměrech 195/45. Podložky pod koly mají ve předu 250mm a vzadu 300mm. Podvozek se dočkal nastavitelných tlumičů HR. „Celkově je vůz pouhých šest centimetrů nad vozovkou,“ dodal Míra.

Lakování zlatou metalízou vozu zůstane pravděpodobně i po plánovaných úpravách, ovšem předtím, než o nich napíšeme, musíme napsat také něco o interiéru. Ten je původní, pouze ho doplňují nové kličky otevírání oken, řadící páka Momo, chromový rámeček řadící páky, sportovní pedály a hliníkové koberce.

Hudbu v automobilu zajišťuje rádio Panasonic CQ 8301N, dvoukanálový zesilovač Pioneer Mosfet s výkonem 750W, jednofaradový kapacitor Helix, subwoofer Pioneer a třípásmové reproduktory Pioneer. Kufr je podsvícen modrým neonem. Milovníci zlepšováčků jistě ocení originální zvedání plata kufru.

Možná již příští sezonu uvidíme Clio s pochromovanýma kolama. Míra se ale chystá vyměnit také prahy, zavařit víko kufru, namontovat modré neony na podvozek a koupit novou zadní optiku LED. Více ale o vozu prozradí fotogalerie.

Kompletní fotogalerii naleznete ZDE

 

Renault Clio GOLD Look

Škoda Rapid Blue Dream (16.06.2006)

Škoda Rapid Blue DreamČESKÝ TUNING - Škoda Rapid se stává velice oblíbeným terčem tuningových nadšenců. Šmája je jedním z těch, kteří k úpravám přistupují systematicky. Společně se svými kamarády Pájou a Speedym vytvořili úpravu, která na první pohled bere dech všem příznivcům mladoboleslavských škodovek.

Tovární označení vozu je Škoda Rapid 130 a pyšní se datem výroby 1985. Letos je již škůdce úctyhodných dvacet jedna let. Jako první byl koncept. Cílem zde bylo vytvořit vůz, který bude zbaven jakýchkoliv zbytečných spojů. Výsledkem je jednolitá karoserie bez „zbytečných“ spojlerů a nárazníků. Karoserie byla díky vytaženým blatníkům rozšířena o celých dvanáct centimetrů. Přední maska je prodloužena o patnáct centimetrů.

Zadní čelo bylo prodlouženo o deset centimetrů směrem k zemi. Prahy byly opět jednolitě připevněny ke zbytku karoserie. Ostudu nedělají vozu ani zrcátka Mattig. Kliky dveří byly zavařeny. Jediné, co vozu dodnes chybí, je maska. Šmája si pořád není jistý designem, takže stále vymýšlí, jak by maska vozu měla vypadat. Na přední kapotě nalezneme nové výdechy. Nádechy za zadními bočními okny byly zavařeny, stejného osudu se dostalo i okapničkám a linii dveří.

To, co asi nejvíce na této škodovce zaujme, jsou přední partie vozu. Své místo si totiž na předku našly obrovské světlomety ze Škody Octavia. Jsou k vozu připasovány naprosto bez chyby a umocňují agresivní výraz vozu. Zadní partii doplňují světlomety z Trabanta v bílém designu. Nenajdeme zde však žárovky jako obyčejně. Pod kryty světel se totiž nachází LED diody. Naprosto dokonalý je pak tvar směrovky. Z LED diod zde trojice tunerů zvolila tvar šipek.

Tónovaná okna zakrývají zmodernizovaný interiér. Nejdříve však ještě musíme zmínit šestnácti palcová kola Rondell, která jsou obuta v pneumatikách 215/40. Kola zakrývají čtyřpístkové kotoučové brzdy, a to na všech čtyřech kolech.

Pod zadní kapotou se objevil motor Škoda 1200 – blok je originálem Škody Motorsport. „Jsou tam „Té“ písty, odlehčená ojnice, ostrá vačka, snížená hlava, tvrdé pružiny na ventilech, velké ventily, převrtané trysky karburátoru a vyleštěné kanálky hlavy,“ dal se do vysvětlování úprav motoru Speedy.

Interiér se dočkal naprosté modernizace. Přístrojovka je původní, je však kompletně vyflockovaná v modré a černé barvě. Přístroje se dočkaly bílých polepů a na přístrojovce si našly své místo další tři měřáky v chromových kapličkách (teplota vody, oleje, měření baterie). Sedm vypínačů Foliatec slouží k obsluze elektriky a své místo si zde našlo také tlačítko startéru. Volant Victor F1 je malý a dobře koresponduje se zbytkem interiéru. Řidič i spolujezdec sedí na sedadlech Whitehooker. Připásáni jsou tříbodovými pásy Sabelt.

Zpětné zrcátko je v chromu. Aparaturu zde zajišťuje kompletní DVD systém. O zvuk se stará Panasonic CQ osmičkové řady s barevným displejem. Zadní sedadla vystřídalo plato s dvěma basovými reproduktory Magnat Destroyer o průměru 30 cm, dvou faradový kapacitor, komponentní reproduktory od Pioneeru a tři zesilovače od Magnatu. Vše jde přes dvou set ampérovou pojistku.

O zajištění elektroniky se postarala nová pojistková skříň. Usazení akumulátoru je také stylové: mezi předními sedadly v důmyslně vyrobené „skříňce“.

Plány všech tří kamarádů jsou nemalé. Tmavě modrou metalízu na voze by měl vystřídat lak nový. „Musíme rozleštit kola, motor dáme do chromu, upravíme zadní čelo a odstraníme stěrače. A chystáme velké překvapení do kufru,“ uvedl majitel vozu Šmája.

Úpravy na voze trvaly 1,5 roku.

Zobrazit detail obrázku - Rapid_1.jpg

Škoda Rapid Blue Dream

Zobrazit detail obrázku - Rapid_3.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_5.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_7.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_11.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_10.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_12.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_13.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_15.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_21.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_18.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_23.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_17.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_24.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_28.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_30.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_29.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_31.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_34.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_36.jpgZobrazit detail obrázku - Rapid_54.jpg

Golf IV Clean Style (09.06.2006)

Golf IV Clean StyleČESKÝ TUNING – Stále častěji lze na českých silnicích vidět vozy vyznavačů čistého tuningu. Normální člověk téměř vůz od sériového ani nepozná. Práce na čistém designu je totiž založena na detailech a nápadech, které jsou pro majitele těchto vozů natolik cenné, že jsou do nich investovat nekonečné řeky financí. Tomáš žije v Jihlavě a jeho Golf čtvrté řady na osmnácti palcových kolech zná už téměř každý policista.

Volkswagen Golf čtvrté řady je kompaktním hatchbackem. Tenhle je navíc pojmenován 1,9 TDI GTI, což mu dává nekonečně mnoho možností. Vedle toho, že dobře vypadá, také dobře jede. Turbodiesel 1,9 má v sériové verzi 110 koní. Motor v Tomášově autě se dočkal díky čipu zvýšení výkonu až na 135 koní. Motoru se lépe dýchá díky vzduchovému filtru KN. Výfukové potrubí obsadil tlumič od firmy Devil, koncovku si Tomáš vyrobil ve stylu Audi A6.

Znalec Golfů přijde na to, že nástavec pod předním spojlerem pochází z VW Golf čtvrté generace s označením 2,8 V6 4x4. Ze stejného vozu pochází i nástavec zadního spojleru. Boční blatníky jsou rozšířeny o tři centimetry. Působivým detailem je i tvarování předního spojleru právě v místech, kde navazuje na blatníky. Sériovou masku nahradila maska bez emblému značky JOM. Čirá světla Automotive FK v sobě ukrývají xenony - čočku, mlhovky a Angel-Eyes kroužek. Zadní světla jsou od firmy ESPEDO a díky černému lakování Briliant velice dobře korespondují s čistotou designu.

Tomáš obdivuje především německou a rakouskou scénu. „Na německých srazech je to, co jsem vytvořil naprosto normální. Prostě sériovka,“ směje se Tomáš. Zuby už si ale brousí na další projekt, protože čtyřkového golfa prodává.

Vozu jednoznačně dominují osmnácti palcová kola RH AB-Topline. Jsou třídílná, lem je v chromu. Přední kola jsou 8,5 x 18“ ET35 a jsou obuta v pneumatikách o velikosti 215/40. Zadní kola jsou 10 x 18“ ET50 a obuta jsou v pneumatikách 255/35. Kola pod sebou schovávají brzdy FS3 verze GTI. Vůz se pyšní sportovním podvozkem GT Caplina. Ve předu je vůz snížen o pět milimetrů, vzadu o čtyři milimetry.

Interiér se dočkal pouze hlavice řadící páky Wolfsburg Edition a výkonného audia, které pohání autorádio Panasonic, zesilovač Magnat 4x90W Sinus a basy tvrdí tuba od Magnatu s výkonem 480W.

V současné době je VW Golf IV na prodej. Cena: 250 000 Kč. Kontakt na Tomáše: 608/032020.

 

Kompletní fotogalerii naleznete ZDE

 

 

Golf IV Clean Style

Český Tuning - Zlatá Rybka (27.05.2005)

Alfa Romeo - Golden NugetUž jste někdy chtěli vyhrát na nějakém srazu ten pohár, co získávají ta nejlepší auta? Ano? Tak si představte, že celou zimu pracujete v garáži na něčem, o čem doufáte, že to někdo ocení. V Jindřichově Hradci se poprvé v této sezoně objevila zlatá Alfa Romeo a ti, kdo si ji všimli loni, letos nemohli uvěřit. Hodiny práce zde však byly velmi oceněny. Franta, který je majitelem zlatého vozu, získal zlato. Nejlepší tuning srazu v Jindřichově Hradci nyní mohou vidět všichni, kteří nás pravidelně čtou.


Exteriér ve zlatě

Franta je jedním z těch lidí, které mohu. Přátelský a naprosto pohodový kluk, který si nehraje na největšího borce na zemi. Tvrdě pracoval na tom, aby obohatil naši českou scénu o pořádnou raritu. A ta se mu opravdu povedla. Hlavní změnou oproti loňskému roku je mnohem větší robustnost. Maska dostala oživení díky světlometům z Audi A4 ročník 2001. Těm musel majitel také přizpůsobit přední spojler. Za rozšířením karoserie ve přední části pak následovala ta zadní. Čisté linie prahů jsou v profilu obloukové, což vytváří naprosto netradiční pojetí a zároveň odtrhují pozornost od hranatých linií dveří a celé střechy.

Záď se honosí obrovským spojlerem a víko kufru zdobí hliníkové křídlo KOSEI v barvě karoserie. Bočnice jsou pochromovány. Chrom se odráží také na stíračích a emkových zrcátkách. Ovšem největší viditelnou plochou s chromem jsou hliníková kola. Ta jsou obutá v pneumatikách Dunlop Sport 3000 o rozměrech šestnáct palců 215/35 vzadu a 195/40 vepředu. Přední kola jsou opatřeny třícentimetrovými rozšiřujícími podložkami. Zadní kola se pyšní neuvěřitelnými šesticentimetrovými podložkami na každé straně.

Zadní světla zůstala původní. A i když jsou dnes v módě světla čirá, tyto velice vozu sluší a nijak mu neubírají na kráse. Lak je odstínem zlaté, ale v garáži a při zatažené obloze vůz mate podivným nádechem zeleně. A teď přijde ta nejdůležitější informace. Určitě jste se během čtení tázali, která firma je autorem spojlerů a prahů. Zde patrně zklamu některé čtenáře, neboť Franta si všechny spojlery vyráběl a tvaroval sám. Ve stylu „made in home“ se pak nese i interiér, který je v českých zemích naprosto unikátní.

Interiér ze sci-fi?

Své know how Franta jen tak neprozradí, ale interiér je fantastický. Přístrojová deska v modré metalíze je autorským kouskem se vším všudy. Budíky jsou zasazeny uprostřed s velkým sklonem k řidiči. Rámování je opět pochromované. Volant Victor o průměru 32 centimetrů je také pochromovaný a chrom lze nalézt i na krytu náby. Zavírání dveří zdobí chromované kobří hlavičky a hlavici řadící páky vytřídala stylová lebka.

Rádio Alpine je předsazeno před budíky ve stylu kosmické lodi. To vyživuje přes tři zesilovače Magnat Xcite 801 dva kompaktní reproduktory Alpine ve dveřích, dva ovály Alpine v zadní části vozu a dva třiceticentimetrové bassáky Magnat. Výkon aparatury je 136 dB. Pokud se ptáte, kam zmizely veškeré ovladací udělátka, pak musíte hledat na střeše vozu. Do vozu se dostane majitel pouze s dálkovým ovladačem, na který je zapojen odskok u dveří řidiče. Startování pak probíhá přes startovací tlačítko. Vychytávka se vším všudy.

Ochranný rám zde splňuje bezpečnostní normy a sportovní sedadla se starají o nezaměnitelný pocit z jízdy. Z laminátu si Franta vyrobil i obrovskou hudební stěnu, která hostí dvě "NOS" bomby, které jsou napojeny přímo do motoru. Opět vlastní výroba. Výplně dveří v modré barvě zdobí chromové lišty a držáky reproboxů jsou opět Frantovým originálem. Místo nad kufrem zaplnilo stylové víko, které je zároveň nosičem dvou zesilovačů. Pod ním nalezneme dostatečně velký zavazadlový prostor, i když na kočárek to není.

Motor ze sériovky

S motorem se toho moc nedělo. Jde o sériovou 1,6ku. Snížená hlava, vzduchový filtr a výfukový systém s tlumiči a koncovkami Laityng. Aby i zde byl Franta originální, změnil systém otevírání kapoty vozu. Výkon vozu dosahuje stáda o 138 koňských hlav. Maximálka je 230 km/h a na stovku se automobil dostane za 8,6 sekund.

K důležitým informacím se řadí také ta, která hovoří o původním voze. Ti, kdo z vás ještě hádají, o jaký jde vůz, pak věřte, že takto k nepoznání změnil Franta Alfu Romeo 33.


 

Alfa Romeo TUNING  Pár obrázků Golden Nuget

Alfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNING
 
Alfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNING
 
Alfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNING
 
Alfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNING
 
Alfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNING
 
Alfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNINGAlfa Romeo TUNING

 

Kompletní fotogalerii naleznete ZDE

Coupe Lemon Edition (17.09.2004)

tuning-aktuality/17_09_2004_hyundai/logo_hyundyi_01Ostrý Hyundai Coupé

Každá menší země se snaží na svou půdu dostat investory. Česká republika je toho jasným příkladem. Operuje zde už nyní řada automobilových firem, vedle kterých se rozrůstá Toyota nebo dodavatelé dílů jako Zexel Valeo nebo Bosch Diesel. Zatímco vláda neposkytla příliš dobré podmínky automobilce Hyundai, jejím vozům se v České republice daří a spolehlivou značku provází také nízká cena. Hyundai Scoupé byl omyl a krabice na kolečkách se ani dnes s minimální cenou netěší zájmu spotřebitelů. Ovšem Hyundai Coupé už je jasným favoritem zejména žen a muži ho přetváří k obrazu svému. Má dobré jízdní vlastnosti, je relativně levný a vzbuzuje pozornost.

Richard své kupátko začal stavět v roce 2002 a dnes budí pozornost kdekoliv především svou barvou a pak také precizní úpravou jak exteriéru, tak interiéru. Žlutá křiklavá barva dává tušit, že tento vůz byl postaven především jako show car a ne jako závodní koncept. Vypovídá o tom také luxusní úprava interiéru v černé kůži lemované žlutou barvou.

Základem upraveného vozu je Hyundai Coupé s dvoulitrovým motorem 16V, jehož výkon táhne sto padesát ušlechtilých koní. Úprava motoru se však dotkla pouze filtru KN, svíček Champion a kabeláže taktéž Champion. S dalšími úpravami si Richard hlavu nedělal kromě pravidelné údržby, takže motor vypadá stále čistě a ve formě. Maximálku toto kupéčko dohání v rychlosti kolem 210 km/h a z nuly na sto se dostane pod deset vteřin.

Exteriér tvoří sada spojlerů Cadamuro, které vozu neobyčejně sluší a propůjčují mu sexy tvary. Zvláště pak zadní část, pro kterou majitel vozu vytvořil nové zadní svítilny postavené z Fiata Coupé. Imitace nasávače vzduchu na střeše je velice líbivým doplňkem a celkový dojem dobře zakončuje karbonové křídlo částečně lakované v barvě vozu. Svůj obdiv si zaslouží také sluneční clona, kterou si Richard vyráběl vlastnoručně a opatřil ji nápisem Concept. Zadní kapotu tvoří logo z Porsche Carrera a stejnou značku provází také znaky na sedmnáctipalcových litých kolech Mim Amalfi opatřené pneumatikami Marshall o rozměrech 205/40. Pro tyto kola bylo nutné změnit rozteč na 4x100 a pro lepší vzhled je rozchod kol na každé straně rozšířen o tři centimetry. Světlá výška vozu je snížena o tři centimetry.

Pravděpodobně největší obdiv si ale zaslouží interiér, neboť Richard si úplně sám čalounil celý interiér a profesionální práce je zde vidět na každém centimetru. Kožená kombinace černé a žluté barvy ladí s barvou karoserie vozu a především i tapecírunk na dveřích nebo přístrojová deska je zkrátka k nakousnutí. Stejně dobrý pocit mohou zažívat také pasažéři na zadních sedadlech, které jsou vyrobené ve stejné barevné kombinaci a stejně jako přední sedadla, opatřena logem značky Momo. Inu recese musí být, i když zde si Richard mohl vymyslet své vlastní logo.

Polohovací tlačítka, kličky nebo ofuky oken jsou pochromované a další díly jako pedály nebo části koberců jsou z hliníku. Na hudbu si nijak Richard nepotrpí, ale v autě lze nalézt celkem slušnou sadu Pioneer.

Stavba tohoto vozu trvala až do srpna loňského roku. Richard si tím tak splnil jeden ze svých snů. Ovšem nyní se chystá na další úpravu a velmi důležitá informace na závěr možná někoho velice potěší. Tento vůz je totiž na prodej. Pokud se vám v kapse nebo ve slamníku zbytečně povaluje cca 270 000 Kč, Hyundai Coupé může být váš. Volejte Richarda na 603 54 61 54, protože slibuje i nějakou slevu po dohodě.

 

 

 

mask/orange_ctverec  Pár obrázků Hyundai Coupe Lemon Edition

   
   
   

 

Kompletní fotogalerii naleznete ZDE

Fiat UNO Coupe (23.06.2004)

loga/autoklubOkřídlená Zlatovláska

Každý princ musí o svou princeznu bojovat. Hodiny, dny a měsíce trvá, než vůbec uvidí její ladné tvary a někdy se vysněná princezna neobjeví vůbec. Někdy stačí odhodlání a píle a z hranaté krabičky sir Lukáš Tůza vytvořil princeznu plných tvarů. A pokud bychom se bavili o princeznách, tak tahle pochází z Itálie a její jméno je Fiat Uno. Šikovné ručičky majitele však změnily vůz k nepoznání a zlatý lak udělal ze sériového vozu Okřídlenou Zlatovlásku.

Všechno začalo před dvěma lety, kdy si přátelé Lukáš Tůza a Jiří Langhans usmysleli postavit něco, co bude jedinečné, originální a atraktivní. A jejich záměr se jim povedl. Sériový Fiat Uno 1,3 turbo i.e. přestavěli na leštěnkové kupátko s ostrými rysy.

Ačkoliv jsou dnes v oblibě především exteriéry a ladění vozů začíná především u spojlerů či doplňků, Lukáš s Jirkou se nejdříve vrhli na výkon. Hned na začátku úprav stačilo Uno vyhrát třetí místo ve sprintu v Příbrami, kdy zajelo 400 metrů za 14,8 vteřin. Pokud zůstaneme u čísel, Lukášovo Uno má 120 koní, stovku udělá za 5,9 vteřin a maximální rychlost je 217 km/h.

A pak přišel osudový nápad postavit systém vertikálního otevírání dveří. Začalo měření, pilování, kytování, vaření a výsledek s použitím plynových vzpěr a pantů na předním sloupku stál a stojí opravdu za to. Vůz tento nápad přenáší do úplně jiné dimenze a Lukáš už se těší, až bude mít hotov interiér, aby mohl svůj vůz přestavovat na srazech v celé kráse.

Přední kapota je prodloužena a dosedá na integrované lampy z vozu Volkswagen Polo V. včetně blikačů. Maska s tahokovem je vlastní výroby. Stejně tak přední i zadní spojler. „Na nich jsme pracovali asi pět měsíců,“ usmívá se Lukáš a je na něm vidět, že je rád, že to má za sebou. Díky přednímu spojleru je vůz delší o 25 centimetrů na spodní straně spojleru a o 18 centimetrů na horní hraně. Výška od země je 6,5 cm. Zadní spojler dominuje intergrovaným výfukem s dvoukoncovkou Layiting a decentními přesahy přes lakované zadní svítilny.

Vůz stojí na čtrnáctipalcových litých kolech Brock a jsou obuta do pneumatik Toyo rozměrů 195/45 na všech kolech. Přední náprava je rozšířena o šest centimetrů, zadní potom o deset centimetrů. Střecha se dočkala zakulacení a velmi originální jsou na voze jednoduché, ale zcela výmluvné prahy. Vůz je vepředu snížený o 14 cm a vzadu o 10 cm. Světlá výška vozu je nyní 134 cm oproti sériové 155 cm.

V domácích podmínkách je vyrobené také víčko nádrže. Lukáš má na Unu všechna okna pokovená a velmi si chválí zrcátek, která pocházejí ze sněžného skútru Kawasaki. Při otázce na lak se Lukáš usmívá a říká: „Ten stříkal Láďa ze Sedlejova.“ Nehodlá cokoliv dodávat.

V současné době se úpravce soustřeďuje na interiér, ale počítá, že ho představí až v příštím roce, protože mu chce věnovat maximální péči. Fiat Uno v sériové verzi je nudným automobilem. Pokud si ho ovšem vezme do parády Lukáš Tůza, rázem se změní v atraktivní kupé. Kontakt na Lukáše: 607 / 637 106.




mask/orange_ctverec  Pár obrázku Fiatu UNO Gold Coupe 

   
   



Kompletní fotogalerii naleznete ZDE

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

debil

(LUCKA, 4. 10. 2010 21:07)

podle fotek ani jedno z tuningu

voe

(škoďík, 25. 6. 2010 7:12)

vyíte o tom hovno tak newim co tady něco máte

To opravdu chtělo snížit světlou výšku

(Čtenář, 18. 1. 2010 7:51)

Tak velkou světlou výšku jsem viděl jen u obřích důlních nákladáků či monstertrucků. Ale tohle podle fotek nevypadá ani jedno z toho.

hovn*

(veronika, 13. 9. 2008 18:46)

to je teda dost trapny

nic moc

(petr, 21. 6. 2008 16:57)

neni to tak dobrý

tgtgt

(ssssssssuuuuuuuuuuuper, 7. 3. 2008 14:47)

tttttttt

audi tt qatro

(audi tt qatroo, 21. 2. 2008 17:46)

blbost a valiky

Mazec

(Dudu, 25. 6. 2007 10:36)

Zdravím,

chci Vám všem poděkovat a poblahopřát, to, co vidím na fotkách, je skutečné užité umění a za několik dekád by tohle mělo být vystavené v Umprum.

Dudu